Palmar Bjørnøy
Født | Kjønn | Klubb | Rittranking ID | Rangert som | Poeng |
---|---|---|---|---|---|
1969 | M | SØVIK | PB171 | 500000 | 743.03 |
Resultater vi har registrert på Palmar
Konkurranse | Dato | Plass | Tid | Poeng | Klasse | Lag | GPS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Jotunheimen Rundt | 29-06-2018 | 166 | 20:48:08,0 | 858.97 | M40-49 | Haram CK | |
Nibberittet | 09-06-2018 | 66 | 01:59:26,2 | M40-49 | Haram Cycleklubb | ||
Birkebeinerrittet | 26-08-2017 | 578 | 03:42:27 | 745.27 | M45-50 | ||
Svartløken OFFROAD | 13-08-2017 | 15 | 02:09:20,0 | 694.27 | SØVIK | ||
Jotunheimen Rundt Sognefjellrittet 137 km | 07-07-2017 | 25 | 05:38:57,0 | 879.43 | M40-49 | SØVIK | |
Nibberittet | 10-06-2017 | 39 | 01:45:02 | 769.71 | M40-49 | ||
Birkebeinerrittet | 27-08-2016 | 736 | 03:52:10 | 768.6 | M45-50 | ||
Svartløken OFFROAD Turritt | 14-08-2016 | 20 | 02:05:28 | 737.3 | M40-49 | SØVIK | |
Jotunheimen Rundt Sognefjellrittet 137 km | 01-07-2016 | 32 | 05:45:12 | 870.13 | M40-49 | SØVIK | |
Nibberittet | 11-06-2016 | 68 | 01:49:00 | 813.18 | M40-49 | ||
Birkebeinerrittet | 29-08-2015 | 822 | 03:46:06 | 734.2 | M45-50 | ||
Svartløken OFFROAD | 16-08-2015 | 19 | 02:00:28 | 701.5 | M40-49 | ||
Molde Challenge Tur | 11-07-2015 | 14 | 02:28:04 | 696.23 | M45-49 | ||
Nibberittet | 06-06-2015 | 70 | 01:58:58,5 | 867.12 | M40-49 sykkel | ||
Birkebeinerrittet | 30-08-2014 | 1033 | 03:40:59 | 766.28 | M45-50 | ||
Molde Challenge 46,5 km | 12-07-2014 | 20 | 02:33:26 | 822.76 | M45-49 | ||
Nibberittet | 08-06-2014 | 70 | 01:46:32 | 757.91 | Menn 40-49 | ||
Birkebeinerrittet | 31-08-2013 | 1441 | 04:06:10 | 834.28 | M40-44 | ||
Svartløken OFFROAD | 10-08-2013 | 14 | 2:06:10 | 860.94 | M 40-44 | Nei | |
Nibberittet | 15-06-2013 | 99 | 2:19:23,7 | 1114.53 | Menn 40-49 år | - | |
Fredagsbirken | 24-08-2012 | 574 | 04:05:03 | 905.83 | M | ||
Molde Challenge | 14-07-2012 | 41 | 02:46:12 | 929.19 | M 40-44 | ||
Fredagsbirken | 26-08-2011 | 2113 | 04:59:42 | 1052.66 | M | ||
Birkebeinerrittet | 28-08-2010 | 2320 | 05:46:45 | 1140.84 | M40-44 |